whiner..

Febern har mig i ett järngrepp och allt jag är kapabel till att göra är att ligga i sängen och sova, alternativt titta på någon halvkass film som jag inte behöver lägga så mycket ork på at förstå då jag slumrar till titt som tätt.. Ena sekunden känns det som mitt skin kokar och andra sekunden så kallsvettas jag så grovt att det blir blöta pölar i sängen, äta är heller inte att tänka på då mitt tandkött har svullnat upp och pga det har jag fått massa sår i munnen då tandställningen skär in i tandköttet... Hej fröken gnällspik!
 
Nu ska jag sluta förpesta denna oaktiva bloggen med evigt gnäll och återgå till mitt halvsovande, mamma har varit en ängel och fixat stallet idag och hur mer passande kunde det inte bli att det är vilodag för hästarna idag? perfect timing typ.
Vi hörs när jag orkar, bye!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0