tillbaka där vi alltid lyckas hamna..

Hej på er hörrni! Detta har varit en jävla helvetsdag på alla sätt och vis, jag mår sämre än någonsin trots att febern inte är lika närvarande och jag har varit hos doktorn idag igen och fått konstaterat halsfluss och utskrivet penicillin, imorgon ska vi iväg till sjukhuset och checka upp min mun också då äta är en omöjlighet..
 
Inte blir det bättre när vi åker in med min käraste ägodel till kliniken heller. Eddie har varit oren lite till och från under ca 1,5 vecka, det är därför jag har legat lite lågt med skrivandet om honom också som ni kanske har märkt. Det har inte varit mycket och ett tag blev det bättre och då trodde vi bara att det var en vrickning eller något som skulle bli bättre av lite vila, så vi lät bara honom ta det lugnt istället. Men sen kom det tillbaka igen och då ringde vi in till Ugglarp direkt och bokade tid som vi fick idag. Efter röntgen hittade de en liten förändring på griffelbenet, precis som att det blivit lite lite böjt eller tillbucklat och efter ultraljud konstaterades att han har fått en skada på gaffelbandet. En väldigt liten skada, men ändock där. Det var liksom som en liten mörk fläck när man tittade på ultraljudet och Vet. sa att förhoppningsvis så är det bara en blödning och inte en ordentlig skada. Det kunde hon tyvärr inte se nu utan vi ska tillbaka om två veckor igen och då får vi reda på hur pass allvarligt det är...
 
Så heffaklumpen har alltså antagligen sparkat sigsjälv i hagen eller något i den stilen.. Ska jag behöva linda in skrället i bubbelplast från topp till tå för att han ska hålla sig hel eller? Ååååååh jag orkar inte.....
 
Världens vackraste lakritstroll, när vi äntligen var igång på riktigt....
Vad har vi gjort för att förtjäna skada efter skada efter skada?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åå, gud vad jobbigt! Tycker verkligen synd om dig, du o Eddie hade förtjänat lite flyt efter allt som hänt! Kämpa på!

2014-05-08 @ 16:49:15
Postat av: Malin

Är så ledsen för din skull Mallan. Krya på er, både du och Eddie! Nu måste det väl ändå räcka med otur för er två! Skickar en stor kram till dig!

2014-05-08 @ 22:03:16
Postat av: olli o messi

Nej men stackare! Ush lider med dig hoppas verkligen det går över snabbt och att det inte blir nåt mer!

Svar: Tack :( det är så tråkigt...
Malou Kastman

2014-05-11 @ 11:15:42
URL: http://otroligavandringen.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0