Gårdagen i bilder

Känner mig fortfarande inte helt 100 för att hoppa upp och rida ordentligt än så Théa jobbar på i pessoaselen om dagarna och Eddie lunkar på under sina 20 min skrittpass om dagen. Det är så underbart att ha en såpass snäll häst, han är så otroligt enkel i situationer som dessa! Jag menar han är fortfarande unghäst, har vilat i över 3 veckor och står i liten sjukhage om dagarna, och ändå är det bara hoppa upp barbacka och skritta runt på långa tyglar och känna sig 100% trygg ♥ Han är bra han, min fina Glory.
 

Kommentarer
Postat av: olli o messi

Mys! Det är så härligt när man verkligen kan lite på någon sådär 100 procentigt :D

Svar: Det är helt underbart :D
Malou Kastman

2014-05-17 @ 13:31:41
URL: http://otroligavandringen.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0