zombie apocalypse

God eftermiddag på er! Jag har lust att bara dunka skallen i marken och decka så trött är jag.. Sov hemma igår igen då jag blev inringd på jobb idag också mellan 07:30-16:00, sen körde Phillip ut till mig runt 23-tiden igår kväll för ingen av oss ville sova själva och det resulterade i filmtittande och och prat långt in på natten. Helt underbart mysigt men aj så trött jag har varit idag, fick sovit ca 3 timmar och sen upp tidigt och gå på ett 8-timmars pass på jobb, och dagis är ju inte direkt ett halvslappt kontorsjobb utan man måste pay attention precis heeeela tiden!

Stack hem och bytte snabbt om till ridkläder och sitter just nu hos Lisa och väntar på att vi ska bege oss till Kvarnstena för att rida! därefter kör vi hem Astrid till åpk där hon får spendera natten eftersom vi startar först imorgon då jag råkade anmäla 1 timme för sent och fick efteranmälan.. Väl där ska hon badas och knoppas och fixas så hon är snygg till imorgon! Så ni kan ju gissa om jag kommer vara död ikväll? Har dessutom bara ätit en knäckemacka och en pizzabulle på hela dagen och det lär vara det enda då jag troligtvis kommer somna innan jag ens hinner in till sängen ikväll. Bra där, Kastman...


pigg och glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0