vilket tar övertaget?

Hej på er! Snorigt trött och äckligt hungrig är vad jag är just nu. Det blev sent som tänkt igår, runt kl 02 kom jag i säng och 06:00 ringde alarmet imorse, alltså ännu en natt med på tok för lite sömn vilket resulterar i att jag i skrivande stund sitter och nickar till med jämna mellanrum.. Funderar på att lägga mig och sova en stund så jag orkar med kvällen. Egentligen är det utgång nere i Lund som står på schemat med Phillip och hans kompisar, men efter att ha slarvat bort både mitt bankkort och leg och efter såhär lite sömn så är jag så jävla bitter och otaggad.. Det blir säkert jätteroligt men just nu känner jag bara, sova. Aja, vi får se om jag löser det på något sätt, annars får jag väl helt enkelt lämna walk over och stanna hemma, "yeeey"...
 
Min mage låter även som en döende val, egentligen borde jag göra det enda rätta och rädda den, försöka putta tillbaka den ut i havet, spruta på den med en vattenslang så den inte torkar ut eller sänka tjuvjägarnas båtar! Men jag orkar inte, idag är jag idioten som står i ett hörn utan åsikter, tycker varken ditt eller datt och säger ännu mindre. Tror faktiskt det är sömnen som tar övertaget i denna kamp, får väl äta när jag vaknar helt enkelt!
 
Film på Astrid från idag kommer ev. senare ikväll! + info om resultat osv 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0