slutkörd

Alltså herregud jag måste nog ta och varva ner lite just nu, kommer i säng på tok för sent om kvällarna och sen är det nästan alltid tidig uppstigning då det har blivit mycket jobb nu den senaste tiden. Det hela har lett till att jag blir väldigt trött och vresig om dagarna och har nästan alltid ont i huvudet... Ingen bra kombo när man sen ska upp till stallet och jobba med unghästar! Så ska försöka börja med att äta lite bättre men framförallt få i mig ordentligt med sömn.
 
Idag är det iallafall dags för träningar! Annika kommer ut till klubben och jag ska rida alla "mina" tre hästar. Théa ska gå ett kortare pass, mest för att försöka snappa upp lite tips om hur jag ska jobba vidare med henne på bästa sätt, Lisa kommer hit med Astrid så hon ska få sig en riktig genomkörare, har ju inte ridit henne sedan tävlingen nu när hon bor hemma igen! Och även Eddie ska gå, dock ett kort pass eftersom han inte är speciellt igång än. Vi kan ju hoppas att han är på bättre humör än vad han var igår när han försökte skicka upp mig i takbjälkarna... ;)
 
Karate-kid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0