skallebank

Har parkerat mig i sängen med världens huvudvärk och sitter och tröstäter choklad varvat med lakrits och kan trots smärtan inte sluta få ett fånigt smile i hela huvudet när jag tänker på gårdagens ridpass med Eddie, han var så GLAD! Han blir fortfarande lite som en korv när man rider honom, han liksom drar ihop sig och vill inte sträcka ut steget, det är precis som att han tror att det fortfarande ska göra ont.. Men igår red jag honom ute i stora paddocken och lät honom rulla på ute på spåret i galoppen och hej vad han längde och tog i! Det var så underbart att sitta på hans rygg och bara känna den otroliga powern han utstrålar, wow!
 
Idag däremot bestämde jag mig för att båda får vila, det blir ändå inte bra att rida om jag har sånhär huvudvärk.. Astrid bor btw hemma igen, det var nya hästar på g in i stallet så Astrid som bara stod hos mig för stunden så att säga fick maka på sig, så nu har jag bara Eddie och Théa! Blir lite tufft för er att hänga med kanske ;) Kommer fortfarande träna och tävla henne men jag kommer inte rida henne lika intensivt som när jag hade henne hemma i stallet.
 
Världens största gos-galopp ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0