Q & A #2

Hur kommer det sig att du har Astrid? 
Under mitt sista ponnyår så tävlade jag Lisas d-ponny Dolly, och sen när Eddie skadade sig någon av de första omgångarna så frågade Lisa om jag ville börja rida och hoppa Astrid under tiden och sen har det bara rullat på :)
 
Ska du fortsätta tävla henne?
Ja det ska jag göra!

Vad fick dig att välja ridsporten? 
Jag vet faktiskt inte, jag har alltid varit en tävlingsmänniska och jag älskar utmaningar! Dessutom så har hästarna såååå mycket att ge tillbaka till oss människor, det är helt fantastiskt.

Brinner du för något annat än hästar och ridning? 
Fotboll har alltid varit ett väldigt stort intresse! lirade i måååånga år men med tiden så blev det svårt att kombinera både matcher och tävlingar på helgerna och sen pallade inte mina dumma problemknän med båda sporterna och då valde jag att lägga bollen på hyllan då ridningen även var en livsstil.

Drömhäst? 
Får jag vara så tråkig och säga att min drömhäst står och tuggar hö ute i stallet? ;) Eddie-my-man ♥

Har du några mål med "dina" hästar? 
Målen med alla hästarna är i stora drag att utvecklas och kämpa för att hela tiden bli bättre och bättre! Ett annat mål för alla är även att de ska prestera på tävlingsbanorna, för de är ju trots allt tävlingshästar.

Har du gjort något annat än hästar? 
Spelat fotbooooll
 
Hur ser ditt rum ut? Gärna bild! 
Som ett slagfält från andra världskriget, så nej, ingen bild ;)

Favorit outfit både i vardags och i tävling? 
Den gröna outfiten vi har i headern är en vardagsfavorit! just add bruna lindor också, mums ;) våra tävlingsfavoriter är with no doubts mina två CS schabrak och mitt svarta AS! Självklart med min blå kavaj till :)
 
Kom gärna med motivation! 
 
Choklad/Gelatin - gelantin? wtf, hahah
Astrid/Théa - De är båda roliga på sitt sätt!
Paddock/Ridhus - utesäsoooooong ♥
Spooks/Animo - Spooksvästar och Animobrallor och kavajer, mummaaaa!
Pioneer/Tretorn 
Charles Owen/Samshield - Samshield är snygga men jag föredrar CO!
Phillip/Ian Somerhalder - HAHAH! trots min ovillkorliga kärlek till Ian så är Phillip waaay much bättre än en kändis-crush ;)
Glass/Tårta - Ben and Jerry's är det som gäller, alltid
Julafton/Födelsedag - MIN dag! 
Bada/Sola - bada tills det blir kallt sen sola tills man dör av värmeslag och då badar man igen, och sen upprepar!
Känd/Okänd - något mellanting tror jag att jag föredrar, jag vill inte vara känd men jag vill inte heller vara en nobody...
Blogg/Facebook - trots att jag är en bloggnörd så tror jag faktiskt att jag föredrar fejjan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0