new in!

Har ju helt glömt bort att berätta, har varit iväg och införskaffat mig ett par nya ridstövlar! Velar lite fram och tillbaka om jag ska ha dessa som tävlingsstövlar och ge upp mina MH Supreme High Rider och bara ha de som hemma/träningsstövlar istället, tycker de har säckat ihop sig ganska mycket och dessa nya sitter ju som ett korvskinn!
Det är nästan så blodtillförseln i vaden stoppas så tighta är de xD Men man får stå ut för ack så snyggt det är!
Håller på att rida in mig i dem just nu så får vi se vad jag beslutar mig för sen :)
 
Pioneer heter märket på de nya bootsen, var SÅ sugen på att köpa ett par bruna också men tyvärr fanns de inte i min storlek... synd, men ett par svarta fick hänga med iallafall! Inte dåligt att få ett par splitternya ridstövlar för 500:- i butik... ;)
 
Checka mina fina växter i fönsterkarmarna, herregud vilka gröna fingrar jag besitter....

Kommentarer
Postat av: Ebba

Vart har du köpt dem? :)

Svar: Outlet House and Garden heter affären och ligger nere vid Center Syd :) de ska göra av med hästsortimentet. Såg att de idag lagt upp på fb att de nu har 75% rabatt istället för 50%, så nu kostar stövlarna bara 250:- xD bud på att dra ner en runda till hahah!
Malou Kastman

2014-03-06 @ 17:30:57
Postat av: Alexandra Jeppsson

Verkligen bud på att åka dit!

Svar: Vilken storlek har du? :) det var ganska utsorterat av vissa, tänkte bara så du inte kör dit i onödan :) det är ju ändå en bit!
Malou Kastman

2014-03-09 @ 09:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0