i'm busy, busy, busy doin' nothin' at all

Godmorgooooon! Det är åter måndag morgon och det har varit en totalt fullspäckad helg. Sitter i skrivande stund i bilen påväg hem från Helsingborgs sjukhus där jag har varit inne och röntgat mina käkar, tack sjukhuset för att jag fick asa mig upp kl 6 istället för att ta en lång gosig sovmorgon i min pojkväns famn, TACK!

Ahja nu är man igång iallafall. Ska köra inom banken nu på hemvägen och beställa nytt bankkort då jag har tappat bort mitt och därefter är det hem och göra mig iordning för jobb, ska försöka få ut lite svar från frågestunden ikväll också när jag kommer hem från stallet! Vi hörs :)



Charmig bild på Astrid från tävlingen, hahah......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0