horsies

Bloggen är SÅ himla tråkig just nu så jag vill bara typ, ah ja jag vet inte ens vad jag vill göra med den.. Tror det hela beror lite på att jag fortfarande inte har någon egen dator utan får sno min brors skoldator, liksom att bara behöva gå iväg till hans rum och hämta den istället för att ha sin egen dator konstant liggandes på sängen är ju bara såååå jobbigt.. dagens i-landsproblem!
 
Nog gnällt, i helgen har jag tävlat Astrid, varit på Kvarnstena och ridit igenom Totte och ridit mina egna trollungar där hemma. Har även varit med Phillip och därför har suget på att blogga legat på 0, men så är det ju ibland! (läs: ganska ofta...) Aja, thats life! Imorgon startar en ny vecka och då är det massa jobbtimmar som ska betas av och lite drygt 4 träningar som ska genomföras, så vi hörs!
 
Bustrollen redo för ridtur(er) efter helgens tävling! najs och väldigt praktisk vardagsoutfit, och JA, jag rider i vita ridbyxor till vardags....... varje dag, you gotta do what you gotta do

Kommentarer
Postat av: Annika

Mallan!
Häng med på Häradsmästerskapen i Norra Hultarp till helgen! Bloggvitaminshoot & uppiggande bloggbilder garanteras!!!

2014-03-24 @ 11:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0