GHS 2014!

Alltså kan man något annat än att älska Göteborg HorseShow eller?! Allting får MVG+ rakt igenom, bortsätt från hur äckligt trött man blir i benen och hur brutalt ont man får i fötterna.. Men vad gör det om 100 år right?! Vi hade iallafall en toppendag i scandinavium med massor av shopping, trevligt sällskap och fina ekipage! Min plånbok var dock inte lika lycklig över tripen som jag var.. men vafasen, det är ju bara GHS en gång om året (tagga falsterbo heheh...) och det rullar ju in nya pengar nästa månad!
 
Men ja shoppingen då, det är ju givet att skriva ett "detta-köpte-jag"-inlägg! Så se och njut och länka gärna till era shoppinginlägg då jag tycker det är väldigt spännande att se vad alla andra har shoppat också :D Okej, here we go:
  • Pannband med lack och en rad stora swarovski-stenar!
  • Cristina Sports schabrak, jag var såhäääääääääär nära på att få med mig två st hem då jag stod och velade mellan detta och ett i samma färg fast med brun kant (en vacker dag ska det bli mitt, för det var så dödens snyggt så jag vet inte var jag ska bli av!), lyssnade dock på min plånboks desparata klagande och valde att bara adoptera ett av dem, det med orange kant blev det då det är det jag suktat efter längst, och sen har jag ju redan ett brun/blått CS-schabrak ;) men även om det är precis samma färgkombination så ser det ju överhuvudtaget inte likadant ut när man vänder på färgerna, heheh
Astrid fick inviga det på tävlingen i lördags! SÅ snyggt tillsammans med min kavaj om ni frågar mig, mmmmh!
  • det enligt mig bästa inköpet under dagen, en marinblå väst med hög krage från Spooks! alltså den är så mysig så när jag väl har tagit på den så vill jag typ aldrig ta av den, hahah! helt underbar!!
  • Bruna och marinblå lindor från Catago!
  • Det "sämsta" (tråkigaste kanske jag ska säga? för det är ju faktiskt inga dåliga grejer..) inköpet under dagen var smörja till min sadel enligt rekommendation, var i Equipe's monter och pratade med dem och de packade på mig kladd för 450:-, den sved lite faktiskt
  • Super-blingigt skärp!
  • Oooooch sist men inte minst, en supermysig KL-fleece!
 

Kommentarer
Postat av: FRIDA ELMLUND

Den där västen har jag med gått och klämt på, så löjligt snygg! Och schabraket... *.*

Svar: löjligt snygg OCH löjligt skön, kan det bli bättre?! schabraket är mumma :D
Malou Kastman

2014-03-04 @ 20:38:24
URL: http://fridaelmlund.blogg.se
Postat av: Hanna

Räknas väl knappt som shoppinginlägg då jag inte köpte så mycket men ändå, http://thirtyeight.blo.gg/2014/march/fantastisk-helg.html#comment ;)

Svar: äh, alltid något ;)
Malou Kastman

2014-03-05 @ 03:24:20
URL: http://thirtyeight.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0