SMHI och klart.se har fel as usual

Dagen som skulle bjuda på strålande solsken och 25 grader började bra men tog sedan nästa högersväng, la gasen i botten och var sen spårlöst borta. Varmt är det, eller mer behagligt skulle jag vilja påstå, men någon sol är det minsann inte.. Aja hästarna är väl åtminstone nöjda då de slipper den gassande solen och de brutalt irriterande insekterna som kommer på köpet, det hela blir ju 100 gånger värre också nu när de står i små hagar och inte kan gå undan som de annars kan. Jag därimot är inte lika förtjust då jag planerat att ägna dagen åt att ligga i en solstol och skaffa så mycket färg som möjligt! Röd eller brun spelar inger roll, färg som färg eller? Helst brun, men mest troligtvis röd... Nu därimot får jag obviously behålla min bleka hudton och göra något vettigt istället, kanske städa rummet? Eller rensa den externa hårddisken? Jag vet inte på vilket av ställena det råder mest kaos..
 
Men förresten vet ni vad? Jag har blivit med dator igen! Kanske kan detta vara lite av en nytändning för motivationen? att inte alltid behöva vara besvärlig och låna av min bror. Plånboken fällde en liten tår i kassan då jag fick lägga till en del pengar själv utöver summan jag fick till en dator av mamma och pappa i födelsedagspresent, men det var det helt klart värt för att få en bättre dator med bättre processor osv. Så ni som fortfarande hänger kvar här i krokarna, hjälp mig. Vad vill ni läsa om?
Let's see om jag lyckas hitta motivationen till att börja blogga iallafall liiiite oftare än i dagens läge!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0