& så var det söndag igen.

Hallå bloggisen! Ett par dagars tystnad här pga proppat schema, det har varit träningar och festival och pojkvänshäng och sånt spännande som pågått utanför cyberspace! Dressyrträningen, på fredagen den 13 i all ära gick i oturens tecken, eller jag kanske ska säga träningsvärkens och jag-är-ett-tjurigt-fuxsto-som-håller-på-att-börja-brunsta's tecken! Det var två dagar efter den tuffa hoppträningen och hon hade troligtvis lite träningsvärk i musklerna därefter och det märktes då hon inte alls tog för sig i ridningen och var envisare än mina värsta förkyldningar på vinterhalvåret.. Dock vägde hon upp det hela med att gå som en klocka idag vilket kändes helt amazing då vi imorgon debuterar på dressyrbanan, klubben har KM och Théa ska gå minimästar-klassen som är LC:2!
 
Kameran är färdigladdad och det utlovas en massa fina bilder imorgon!
Sålänge får ni en på mina två favoritkillar! Men hur snäll är inte Eddie då? Phillip skrittade omkring på honom helt utan problem själv i stora PD'n medans jag red Théa igår, hahah! Mina fina hjärtan ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0