Minimästerskap

Med ödelagd frisyr, ett par ryttarmissar och en stark och sprallig häst sladdade vi (bokstavligt talat) in på "upploppet" av programmet, gjorde en slarvig halt framför domarna och tackade för oss med ett gnägg och en massa klapp och beröm! Théa skötte sig helt strålande idag måste jag få lov att säga, lite stirrig på framridningen imellanåt men hallå, där var ju faktiskt sååååå mycket att kolla på hälsar hon! Och att sen lämna allt detdär livet för att gå in i ett knäpptyst ridhus där två personer sitter vid ett bord och vrålstirrar på minsta steg man tar, det var en omställning så att säga! 58,57% står det längst ner på pappret och ett par lovord om att hon kan bli en riktigt fin dressyrhäst om hon blir lite stadigare i formen. Jag är nöjd, ägare och tränare är nöjda och Théa såg ganska nöjd ut hon själv också!
 
Zoomen på kameran låter som den har fått spunk och jag fick rida till mina favoritkillar ur högtalarna ♥ Detta har varit en bra dag, bilder kommer ut i två omgångar under morgondagen. Nu ska jag steka kyckling och titta på teknat i min ensamhet med en dreglande hund som enda sällskap! Mamma och pappa jobbar och min bror har flytt landet för en vecka i solen, är inte alls avis.. Herrå
  

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack Mallan för att du lotsar Théa runt programet på ett jättefint sätt. Vilken fin dressyrdebut, med fina lovord för framtiden! Tänk vart detta kan bära!

Svar: Det är bara roligt!! Ja det ska bli kul att se vart detta bär :)
Malou Kastman

2014-06-17 @ 20:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0