inte enligt planerna..

 
Gårdagen började helt fantastiskt med familj och vänner, vi åt god mat och hade sååå trevligt! Resten av kvällen gick bara utför och vi hamnade på världens sopigaste fest någonsin och hela kvällen blev bara totalförstörd.. Jag tackar gudarna för att jag har min pojkvän som mot alla odds ändå lyckades få mig på bättre humör senare på natten, han är världsbäst ♥ Önskar att vi bara stannat hemma och fortsatt ha roligt där istället, men shit happens och allt kan inte alltid gå enligt planerna. Det var lite synd bara att allt hände på just midsommar av alla dagar, som jag hade sett fram emot så mycket..
 
Nu sitter jag iallafall här, nermyst i min one piece framför datorn och med en nyss uppäten ben&jerry i magen. Stallet idag var snorkallt och det ösregnade och haglade när jag hämtade hästarna i hagen, tyckte inte vädergudarna att jag haft nog med skit det senaste dygnet liksom? Screw you, vem det nu är som bestämmer vädret..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0