Two horsies later - död

Shit alltså, idag är det VARMT! Ligger halvdöd inne i boden och häver i mig vatten efter två ridpass nu under dagen, är inne och tar en snabb paus och ska sätta igång och rida igen om en halvtimme eller något kanske. Änsåänge är det Théa och Eddie som har gått, Théa var lite av en pain in the ass idag så hon får gå dubbla pass och ska komma ut och jobba ikväll igen.. Eddie var därimot superfin i formen idag! Han har börjat komma fram till lodplanet mer nu och går mycket stadigare i ren allmänhet. Började galoppera honom lite smått idag också och gissa om han blev glad?! Först fattade han ingenting och drog istället ett rejät bocksprång, "för du ber ju faktiskt om något som jag vet att jag inte får göra, så vad är det du egentligen vill? Jag fattar inteeeeee" *BOCK*, hahah! När sen hissen gick ända upp och han fattade att han faktiskt fick så blev an SÅ glad! Lilla hjärtat ♥ åh han har sååå underbar galopp! Hade nästan glömt bort hur den kändes..
 
 

Kommentarer
Postat av: olli o messi

Härligt för er båda kan jag tänka mig :D Å vilken fin bild!

Svar: Helt underbart :D Tack! Det är så mysigt med öppningsbara fönster :)
Malou Kastman

2014-07-18 @ 21:47:36
URL: http://otroligavandringen.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0