The last day

Sista dagen på Kvarnstena är kommen och uppdateringen de senaste dagarna har varit urusel, jag har varken haft tid eller ork att starta datorn tyvärr.. Men en massa bilder osv kommer, i promise! Har en lååång bussresa imorgon som jag kan sitta och mata ut inlägg på om motivationen tillåter. Det känns iallafall supertråkigt att behöva åka härifrån och jag kommer sakna alla människor, hästar, hundar och hela atmosfären som hänger över detta placet! Och ni kan ju tro att det kommer bli tomt att gå från detta, att andas häst 24 timmar om dygnet till att åka upp till Norge och inte få pussa på en endaste mule eller mocka en endaste bajs, hahah.. Aja, jag lär få en rejäl dos med häst ändå när jag kommer hem för då är mina spanska kusiner i sverige, och hon vill bara rida, rida, rida ;)
 
Nu ska jag ta tag i den sista packningen och dammsuga i boden innan jag ger mig ut i stallet och rider några sista pass innan hemfärd, har en jäkla massa att hinna med där hemma sen så hörs vi inte idag så hörs vi imorgon!
 
Skandium och Eddie igår! #allaälskarEddie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0