pizzabud

Godkväll på er! Ytterligare två pass är avklarade, det ena lite bättre än det andra... Totte var ett litet rumptroll idag och jag fick slita som ett djur, hur mysigt som helst i denna värmen.. -.- Han släppte iallafall och blev lite finare på slutet! Det sitter förmodligen i till imorgon håller vi tummarna för :) Red även ett pass på fina Amira! 
 
Nu sitter jag med en kebabpizza i högsta hugg som Alex precis var inne och lämnade, herregud vad gott det var att få mat i magen! Imorgon är det dags för löshoppning på förmiddagen, tänkte låta Théa hoppa litegrann faktiskt så kan hon få springa av sig lite energi till ridpasset senare på eftermiddagen! Tror det blir en bra plan. Nu ska jag återgå till mitt pizzaätande och sen sova, vi hörs!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0