on da bus

Jo men tjena! Klockan ringde 05:00 imorse och jag är mer död än levande... Sitter i skrivande stund på bussen med runt 5 timmars restid kvar, thank god att det är riktigt sköna skinnsäten, eluttag, wifi osv. så man kan underhålla sig själv med annat än att glo ut genom fönstret och beskåda vårt avlånga land. Tänkte försöka slänga upp lite inlägg som kan publiceras under dagarna nu när jag är borta, dock blir det mestadels bilder från Kvarnstena, men det dör ni inte av va? ;) Tänkte även försöka sova lite så jag inte är helt gone i hjärnan när jag kommer fram. Kom hem vid strax efter 21:00 igår och då skulle det ätas, tvättas, packas, duschas och grejas, så ni kan ju gissa om jag är trött idag...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0