FHS SHOPPIIIIIING

Det var dövarmt, och svettigt, och trångt, och massa köer.. och alldeles underbart! Alltså Falsterbo, vilket ställe ♥ Tråkigt nog så fanns inte Animobrallorna kvar i min storlek någonstans och jag hittade inga andra som på något vis kunde konkurrera med dem... Var inne på ett par nya byxor i garderoben nu när vi åkt till Kvarnstena :( får väl stå ut med mina halvtrasiga som reserv iallafall. Inget CS schabrak fick följa med hem heller, jag stog och klämde och dreglade över det men sen lyckades mamma övertala mig att hålla lite i pengarna och istället köpa det när Eddie kommer igång och börjar tävla igen, för hur kul är det egenligen att köpa ett fint tävlingsschabrak och sen låta det hänga i sadelkammaren i flera månader? Njae... sen ligger ändå butiken som säljer det ca 20 min hemifrån mig så när det blir dags så finns det nära till hands. Något dressyrträns fick jag heller inte med, hittade inget för under 1500:- som föll mig i smaken tyvärr... får väl åka in och kika på Hööks någon dag, där har de ett som uppfyller alla kraven vet jag!
 
Det som därimot fick följa med hem från listan är nya ridstrumpor, en lädergrimma, dressyrskydd med fluff och en supersnygg HV Polo piké! Plockade även på mig lite bling (vem kan låta bli liksom?), ett pärlband med strasstenar som man trär runt doughnuten, perfekt då min aldrig blir på plats... Jag tävlar ju dressyr såååå ofta så jag kände att jag behövde en sån ;) Kunde heller inte hålla fingrarna i styr när jag fick se knoppbanden fulla med bling... Åh vad fint det kommer vara i Eddie's kolsvarta man! Om de fortfarande blingar lika mycket när han får lov att börja tävla igen vill säga... ;) hahah....... Allting gick sammanlagt på under 1000-lappen så jag är både chockad och nöjd! Det är minsann inte ofta man kommer undan så billigt när man är på hästmässa ;)
 

Kommentarer
Postat av: olli o messi

Vilka fina grejor! Vill också ha ;) men det blir dåligt med shopping det här året. Å skydd med fluff är ju bara så snyggt, en stund iaf hihi Håller helt med de öppna boxarna är super härliga om man har hästar som funkar på dem!

Svar: Tack :D ja men visst är det, inte lika roligt när de blir leriga och äckliga men då får man ju helt enkelt tvätta dem.. Ja Eddie ÄLSKAR dem! han hatar att vara instängd, hemma i stallet vill han alltid stå med öppen boxdörr så han kan titta ut, han går ingenstans utan han vill bara stå där och titta! Sen när man stänger så blir han jätteledsen och puttar på dörren och gnager och har sig hahah...
Malou Kastman

2014-07-13 @ 11:22:52
URL: http://otroligavandringen.blogspot.se
Postat av: Alexandra Jeppsson

Dem till knopparna vill jag också ha men hade behövt köpa två påsar..

Svar: Men där jag köpte dem hade de påsar med olika många i :) fanns påsar med mer än dubbelt så många som här! dock får jag bara in ca 7 knoppar på Eddie så jag behöver inte fler hahah...
Malou Kastman

2014-07-13 @ 13:22:01
URL: http://www.alexandraalli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0