Det skär i hjärtat..

http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=827546
 
Jag vet inte var jag ska bli av riktigt, när jag såg på facebook att Matilda och dem lagt ut S på annons så tryckte tårarna fram och jag blev helt tom... Mitt älskade lilla hjärta, hade jag haft eget stall hade jag köpt tillbaka henne utan att tveka en millisekund, min allra första ponny som kom att bli min bästa vän i 7 års tid, hon som jag krigade tillsammans med från att aldrig ha gått över en bom till att starta medelsvår hoppning och hon som jag kom att känna utan och innan och lita på till hundra procent. Alla våra minnen, från trimpass i paddocken till att galoppera barbacka ute i skogen med endbart grimma som huvudlag, min allra bästa gula lilla kompis.
 
Världens finaste guldponny. 
Hoppas att hon hamnar hos en ny vettig familj och kan fortsätta sprida lycka så som bara hon kan!

Kommentarer
Postat av: Helen

:(

2014-07-14 @ 18:50:31
Postat av: olli o messi

Kram på dig förstår att det känns ledsamt :(

Svar: usch ja :(
Malou Kastman

2014-07-14 @ 22:33:06
URL: http://otroligavandringen.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0