Cowboy Magic - mirakelmedlet

Är det bara jag eller är toviga svansar inte bland det värsta som finns? Jag avskyr det, det ser så smutsigt och tråkigt ovårdat ut och som om man inte tar sig tid att bry sig om sin häst, ska man rida så ska hästen vara ren, punkt slut. Nu är jag ett extremfall och borstar igenom mina hästars svansar flera gånger om dagen om jag får tillfälle till det, så dramatiska behöver vi ju inte vara.. Jag förstår klart om man har ett stall fullt med hästar att man inte hinner stå och finputsa om man ska hinna med allihopa men det ger ett så himla mycket bättre helhetsintryck om hästen har en glansig och välborstad svans!
 
Så ett litet snabbtips till er som inte alltid hinner borsta svansarna på era kusar var och varannan dag eller för er som bara helt enkelt är lika petnoga som mig ;) Testa Cowboy Magic's produkter! Herrejesus jag vet inte hur jag har klarat mig utan det tidigare nu när man börjat! Jag använder mig av deras "super bodyshine" och "detangler & shine", glanssprayet luktar helt himelskt gott och reder ut väldigt bra och ger ett glansigt resultat, men favoriten är nog ändå den lilla vita tuben! "Detangler & shine" är en silikon-gel med silkesprotein som man masserar in i svansen, du lägger en klick med ungefär samma omkrets som en femkrona (beroende på hur mycket svans hästen har) i handflatan och drar sedan ut det och fördelar det med fingrarna i hela svansen, jag kan garantera er att ni inte kommer bli besvikna! Effekten sitter i i flera dagar och svansen är helt silkeslen och superenkel att borsta ut. För er med ston kan jag även säga att äckligt klibbiga brunst-svansar är ett minne blott!! Och det säger en del om hur magisk denna lilla vita tuben är...
 
Så för alla lata, stressade, petiga och äcklade svansborstare där ute, TRY IT! ni blir inte besvikna, promise.
Läs mer om deras produkter HÄR.
 

Kommentarer
Postat av: olli o messi

Kul att du är tillbaka och skriver lite, även om jag är usel på att kommentera ibland... Det kanske är det här jag ska prova. Alexanders svans trasslar sällan men det tar ju ett år att komma igenom den ändå för den är såååå tjock! Helt klart värt ett test :D Fina bilder på din prins häromdagen också!

Svar: Ja det känns kul att ha fått tillbaka motivationen lite! Ååååh det är så bra grejer dethär, mina brukar heller inte få speciellt trassliga men som du säger så är de väldigt tjocka! Tycker absolut att du ska testa :) Tack :D
Malou Kastman

2014-07-10 @ 11:58:44
URL: http://otroligavandringen.blogspot.se
Postat av: Louice

Vart köper du de? (:
Ifrån den sidan du länka eller?

Svar: Jag köpte mina grejer inne på RidersPassion i ängelholm, men tror att de har de på munka lantmän också :)
Malou Kastman

2014-07-11 @ 00:35:52
URL: http://othello.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0