300 och sen tog det stopp..

Ner till 300 olästa inlägg på bloglovin kom jag innan ögonen gick i kors och klockan var alldeles för mycket för att texten på skärmen inte skulle framstå som en arg myrstack.. En bit på vägen är det ju men jag har fortfarande en hel del att skumma igenom, man vill ju inte missa något spännande så får fortsätta ikväll efter jag gjort något åt mitt slagfält till rum.. Jag fattar inte hur svårt det kan vara att hålla ordning hahah?! Jag ÄLSKAR att ha det rent och städat men jag klarar aldrig av att hålla det så tyvärr..
 
Aja, idag har Skåne bjudit på riktigt äckligt varmt och fuktigt väder och att fixa stallet idag har varit näst intill olidligt.. Tack och lov så kom det svala vindar då och då när jag var nere i paddocken och röjde som gjorde att det faktiskt gick att rida! Théa fick strosa runt i dressyrsadeln och öva rakriktning och övergångar medan Eddie fick träna skänkelvikningar och bakdelsvändningar, det är undefär så spännande det blir när man jobbar i skritt...Har börjat lägga in mer och mer trav under passen nu och han känns väldigt fin och fräsch så det är skönt, tror det är bra att han rör sig så mycket i hagen också som han gör så att han hela tiden får stärka upp benet! Nu ska jag ta tag i mitt rum (tror det är den mest skrivna meningen i denna bloggen utöver "Eddie är skadad igen", hahah!) och sen försöka ta mig upp till Amanda och föra över filmerna på Théa, det är på tiden va?
 
Eddie idag ↓

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0