11 dagar senare....

Men hej på er! Det var ett par dagar sedan huh, jag har inte överhuvudtaget varit inne på datorn förutom när det var dags att titta på film om kvällarna. Phillip är ju somsagt färdigpluggad men har stannat kvar i en vecka extra och bott här så vi kunde få lite mer tid tillsammans utan att han behöver vara iväg och flyga om dagarna och plugga på kvällarna, och då har jag såklart inte velat sitta framför datorn och knappa utan njuta av varje stund tillsammans med mitt hjärta ♥ Idag har han åkt hem till Norge och jag håller redan på att sakna ihjäl mig... Vi får se när jag tar mig en trip till Oslo så jag får träffa honom igen, förhoppningsvis dröjer det inte allt för länge..
 
Men över till annat, vi överlevde detdär satans ridlägret och hästarna är i princip 100% återställda igen från förkyldningen, det händer att någon fortfarande kan hosta lite men inte värre än så. Hästarna fortsätter att lulla på, Eddie med sina skritturer med lite travinslag och Théa går lite på halvfart med roliga och enkla pass blandat med vilodagar, mer spännande än så är det inte riktigt... Eller ja idag var det ju lite spännande, världens jävla åskoväder drog in över anläggningen under tiden jag red Eddie i ridhuset, det regnade så mycket att det droppade genom taket på flera ställen och hela ridhuset skakade och lös upp när åskan drog igång! Och inte nog med det så var det pay and jump på anläggningen så när himlen öppnade sig slängde de upp portarna och skickade in hur många små ponnyekipage som helst in i ridhuset! Tacka gudarna för att Eddie är så snäll som han är, helt oberoende av vädret lunkade han omkring och var hur nöjd som helst över att ha fått lite sällskap!
 
Nu ska jag bläddra igenom 460 olästa inlägg på bloglovin och smida lite Falsterboplaner... Såg detta schabraket på RidersPassion's instagram och det är ju bara to die for!!!! Royalblå och guld från Cristina Sports, såååå snyggt!! Ska hålla ett litet öga öppet efter det när vi åker ner. Det vinröda var inte heller usch och fy, synd att man inte har något som skulle matcha till det bara... Meeeen det går ju alltid att lösa ;) Vi hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0