you make me sick

Bokstaligt talat, mitt ifrån ingenstans idag så blev jag bara brutalt illamående och yr, kräktes ett par gånger, var lite hängig ett par timmar och nu mår jag relativt bra igen, inte helt 100, men bättre. Wat dafuq liksom?!
 
Aja nog pratat om hur min mage vridit sig ut-och-in under dagen, HEJ!
Idag har jag fått 0 vettiga saker gjorda, har varit hos tandläkaren imorse och petat i dendär satans tråden på min tandställning som envisas med att lossna hela tiden, kan det vara att jag äter för mycket segt godis tro?! naaah.. Har även varit inne på Hööks en runda och shoppat två tröjor på halva priset, det var iallafall efter allt detta som illamåendet slog till.. Blev iallafall på lite bättre humör när man loggar in på facebook och ser färska bilder och bra resultat för Matilda och Spottis från Trettonspelen i helgen, världens finaste ponny ♥ blir alltid så glad av att se henne!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är som att se dej på henne igen ;)

Svar: visst är det!! blir både så himla glad men samtidigt ledsen när jag ser det hahah :( får så många flashbacks!
Malou Kastman

2014-01-08 @ 19:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0