shopping

Var tidigare idag iväg för att kika på ett nytt stalltäcke från Horseware åt Eddie som han kan ha under sitt vintertäcke när det börjar bli kallare. Tycker inte att hans täcke från Bucas sitter så bra när man har det under vintertäcket, det kasar jättelångt bak och så får han skav.. Tyvärr hade de inte det inne i hans storlek men vi åkte ändå inte tomhänta därifrån (gör man någonsin det från en hästsportbutik? "jag ska inte handla något" JO TJENA).
 
Med hem fick ett par boots från Tekna följa med, de verkade supertåliga och såg ut att ha väldigt bra passform! Har ju suktat efter ett par boots med fårskinnsludd från Eskadron hur länge som helst men hur mysiga kommer de vara i detta vädret liksom.. Och han måste ha ett par boots då det imellanåt finns en tendens att hans långa älgben är överallt och ingenstans samtidigt. Tjejen i kassan hade iallafall en kompis som tävlade fälttävlan och hon använde tydligen bara dessa bootsen och sa att de var helt outstanding i både funktion och passform! We'll see.. Slänger även upp bilder på de två tröjorna som fick följa med hem från Hööks häromdagen, den ena är en superfluffig pilé fleecetröja och den andra är en underställströja, och den är verkligen helt outstanding, har tidigare alltid gått med minst 3 tjocktröjor på mig i sånt här väder, men har jag denna under behöver jag bara en tröja och jag är inte ens i närheten av att frysa, that's awesome!
 

Kommentarer
Postat av: lisa

Hahaha! Ja, det får du göra! :P

2014-01-09 @ 21:12:03
URL: http://lisacandemyr.blogg.se
Postat av: Julia

Alltså vill inte låta creepy. :p Men måste säga att du ser ut att ha en väldigt snygg kropp!

Svar: Hahah ingen fara x) Tar det som en komplimang, så tack :D
Malou Kastman

2014-01-15 @ 22:23:17
URL: http://ohjuliet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0