NU är det vinter

Hej på er! blogglusten lyser med sin frånvaro och likaså gör jag. Ägnade dagen igår till att göra ett riktigt stor-röj på mitt rum med petnoga städning och rensning av garderoben, inte det roligaste men ack så välbehövligt det var. Eddie har varit en liten spännefis under ridpassen dessa två senaste dagarna då det blåser halv storm här nere i skåne, det låter som att ridhusväggarna ska falla ihop så det är inte så konstigt att han är lite nervig den stackaren.. Det i kombination med att ha stått inne i två dagar, hoppashoppashoppas han kan gå ut en runda imorgon!!
 
Det är så himla surt, har en liten fästislapp på skrivbordet där det står massa idéer till inlägg nedskrivna men jag hittar inte motivationen till att få ner dem på det sättet jag vill.. Och får jag inte fram de på det sättet som jag vill så käns det totalt onödigt att ens försöka ge sig på det då jag bara blir arg och frustrerad och det leder till att jag bara sitter och stirrar på en blank sida. Nu ska jag beställa lite bilder, lägga mig och titta på en film och ladda upp inför morgondagens tävling med Astrid! håll tummarna för oss att det går att köra trots all snö.. Vi hörs!
 
Dagsfärsk bild från instagram, vi har fått lite snö utanför stallet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0