morning sunshines!

Herrejesus jag älskar sovmorgonar, aaaah!
Var hemma runt 12-tiden inatt så det var skönt att sova ut ordentligt, filmen igår var bra men det blev lite långdraget att sitta inne i biosalongen i 3 timmar :p The Wolf of Wall Street var det vi såg och Leonardo DiCaprio är ju bara en sååå grym skådespelare! Det skadar ju inte att han inte direkt är ful att titta på heller ;) Han ligger nog i topp tillsammans med Johnny Depp och Robert Downey Jr. över skådespelare på 40+ som man fortfarande sitter och dreglar åt på TV ;)
 
Över till annat! Ikväll är det lite party som står på schemat tillsammans med Gisela och Isabell, vi ska dra oss åt Ängelholms-trakterna faktiskt! Har inte varit ute i ängelholm på drygt 2 år tror jag, haha! Har bara varit i Helsingborg på senare tid, så detta ska bli kul! Men innan dess ska självklart stallet fixas och Eddie ska ridas :)
 
Ni har väl förresten inte missat att Matilda som köpte Spirit av mig nyligen har skaffat blogg? Så är ni sugna på att fortsätta följa min underbara gula lilla prinsessponny så in och kika på http://matildamalmstrom.horseworld.se/!
 

Kommentarer
Postat av: olliochmessi

Visst är du sjukt att man sitter och dreglar över sådana som är såå mkt äldre! ibland undrar jag vad jag håller på med ;) Tyckte oxå den var lite halv lång men ändå ganska bra ändå!

Svar: hahah ja verkligen! De är ju för sören dubbelt så gamla som jag, minst x) tyckte de två första timmarna var superbra! sen blev det lite utdraget och blev jobbigt att sitta på bion så länge, hade nog varit skillnad att se den hemma i sängen :p
Malou Kastman

2014-01-25 @ 15:54:07
URL: http://otroligavandringen.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0