iceage in real life..

Idag är det så fruktansvärt bitande kallt så jag vill bara krypa ner under täcket och inte stida upp fören det är vår.. Fy fasen alltså! Spenderade förmiddagen till att putsa alla mina grejer, orkade inte göra det igår.. Eftermiddagen spenderades som vanligt i stallet där jag, Bella och Tessan gav oss ut inpackade i huvor över hjälmen och täcken över benen på en bitande kall skrittrunda! Känner att jag måste komma ut och variera underlaget lite, det blir så himla mycket ridhus i detta vädret...
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ta mig vidare till Ängelholm, kompistid och bio står på schemat!
Vi hörs imorgon!
 

Kommentarer
Postat av: lisa

Hur kan skånska vara så vackert och danska vara så fruktansvärt fult? Norska måste vara det bästa.. alla låter så glada hela tiden, även om dom är arga! ^^

Men vafan?? Om du gräver lite djupare så har vi säkert också någon koppling till varandra!

2014-01-24 @ 19:18:19
URL: http://lisacandemyr.blogg.se
Postat av: Melina Jäderblom

Åh men gud vad länge sedan det var jag kollade in här! Grymt fina är ni i alla fall :D

Svar: Ah där ser man! Tack så mycket Melina :D
Malou Kastman

2014-01-25 @ 00:01:52
URL: http://melinajaderblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0