hjärnan fylld med potatismos

Utanför fönstret är det kolsvart och jag sitter och halvsover/läser igenom en veckas osedda inlägg på bloglovin' i världens goaste skinnfåtölj på den nog lyxigaste bussen jag någonsin åkt, enkelrad så jag slipper sitta och trängas brevid någon och sjukt gott med plats åt alla håll och kanter, vilket jag tackar gud för för med tanke på den brutala träningsvärken jag ligger inne med i, ja, hela kroppen från skidåkningen igår..

Ja, nu är jag iallafall påväg hem till schweden igen efter en supermysig vecka hos min fina pojkvän ♥ woho! Det är både tråkigt och skönt, gött att komma iväg lite och vara med människor man tycker om men samtidigt så saknar jag världens sötaste bruna minimule mot min kind så enormt mycket! Tror Phillip har märkt min lack of fyrhovad kontakt då varje gång vi körde/gick förbi ett stall så bara "OMG KOLLA EN HÄST!!!" och "mmmh vad gott det luktar :3". Trots att jag blivit överröst med pussar hela denna veckan så ska det bli gött att komma hem och pussa (den andra) mannen i mitt liv ;) miss him alot!

mina fina killar ♥

Kommentarer
Postat av: lisa

Du kör på frenemy metoden. Man ska hålla vänner nära, men fiender ännu närmre - så att du kan sno mina chaps från mig menar du? Hmm..

2014-01-06 @ 00:50:35
URL: http://lisacandemyr.blogg.se
Postat av: olliochmessi

Det finns inget som att försöka komma ikapp en veckas blogginlägg haha Vart ska man börja liksom! Låter som du har haft det härligt iaf. Förstår att du saknat din brummule dock men i bland är det bra att längta lite ;) Gott nytt år på dig! :D

Svar: Herregud jag vet inte hur många 100 inlägg jag bläddrade igenom hahah... Ja jag har haft det super :) det har du rätt i! Detsamma!! :D
Malou Kastman

2014-01-06 @ 11:37:52
URL: http://otroligavandringen.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0