hej v.3!

Full rulle i stallet idag, har varit där från i förmiddags till för en stund sen. Har bla. fotat Josse och Lillan, fikat i klubbstugan, fixat stallet och ridit Eddie som hade hur mycket energi som helst idag! Tror det beror lite på kylan. Han var iallafall riktigt fin i uppvärmningen och sen fick han galoppera väldigt mycket idag, både för att bli av med energi och för att få upp flåset lite, så lät han rulla på runt spåret i lite större rundare galopp några varv, sen fick han vila lite imellan och sen samma sak i andra varvet. Avslutade med att jobba honom lite i samlad galopp och sen travade av på långa tyglar. Imorgon ska han få gå ett lätt joggingpass och på onsdag är det dags för hoppträning, ÄNTLIGEN!! Kommer dock ändå ta det väldigt lugnt och inte vara med hela passet, utan jag känner av honom lite och när han börjar kännas för trött så avslutar vi, han är ju trots allt inte riktigt i form och har inte hoppat ordentligt sen i juli.
 
Nu ska jag fixa lite paket, fota lite schabrak som ska säljas och sen städa mitt rum.
Hoppas ni har en roligare måndagkväll än mig!
 
Idag har det varit riktigt kallt och nu på kvällskvisten har även snön börjat falla, det var på tiden va!

Kommentarer
Postat av: lisa

Nehe? Fan vad tufft! :D Är hon härifrån eller hur kommer det sig??

Eddie är så jäklaaaarns snygg på denna bilden asså. Mums!

2014-01-13 @ 22:48:50
URL: http://lisacandemyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0