goodbye sunday!

Här sitter jag, med gårdagens smink fortfarande halvt utkladdat runt ögonen pga att jag är waaay too lat för att tvätta av det. Gjorde en insats till att göra det innan vi skulle åka upp till stallet tidigare idag men blev då stoppad av mamma som hotade med att om jag tvättar facet precis innan vi ska ge oss ut i minusgrader kommer det bli kallt, väldigt kallt, typ istappar-som-hänger-i-ögonfransarna kallt!
 
Gårdagen var najs, vi hade en superrolig kväll ute med hur mycket skratt som helst! Precis som det ska vara :) Hästarna har idag varit lite små-crazy därimot, fick först hjälpa Josse med en unghäst som bara levde rövare under longeringen och slet sig hela tiden, hahah! Men med två man på linan så lyckades vi hålla kvar henne på volten och bröt systemet. Eddie var också spänd som en fiolsträng, fick skippa traven helt idag då det bara led till konflikter. Så det blev ett pass med ganska mycket galopp och på slutet släppte han faktiskt och blev ganska fin så då avslutade jag, imorgon ska han få en vilodag! Jobbar även eftermiddag på ena förskolan imorgon så det passar ganska bra, och ev. så kommer det en "ny" häst som ska stå här i ca 2 veckor eller något. I'll tell you more tomorrow!
 
Nu ska jag hitta orken att hoppa ur ridkläderna som jag har bott i hela dagen och sen avnjuta universums godaste middag, IKVÄLL BLIR DET LAX!! åååh ♥ jag älskar lax
 
Lite halvt svettig bild på mig och Isabell från gårdagen!

Kommentarer
Postat av: lisa

Jönköping/huskvarna är ingen dialekt om du frågar mig! ^^
Du får låtsasbråka med han och se hur det låter! :D

2014-01-27 @ 16:25:01
URL: http://lisacandemyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0