good evening!

Träningsvärken infinner sig fortfarande på diverse delar i kroppen och ovanpå det så är jag brutalt mätt efter att precis ha tryckt i mig universums största portion med mat, oh dear god why innehar jag inte förmågan att sluta äta när jag är mätt?! tacka gud för att jag har bra ämnesomsättning..
 
Idag lyckades jag ta mig upp på hästryggen utan att dö av smärta pga träningsvärken, inte för att det var speciellt långt upp jag skulle but still, c-ponny höjd är bra när ens kapacitet sträcker sig så långt som att knappt kunna böja sig ner för att ta på sina egna skor! Red Kalle en stund i ridhuset tillsammans med Bella och gick litegrann med Eddie då han är nyskodd och troligtvis lite ömfotad, imorgon ska jag upp på honom och då hoppas jag att träningsvärken lagt sig, annars kan det bli spännande..
Såhär känner jag mig nu, typ...

Kommentarer
Postat av: Evelina Blomqvist

Hahahaha den förmågan/talangen/känslan har inte jag heller, jag äter tills jag hller på att sprängas och inte KAN svälja mer hahahahaha

Svar: Hahah vad bra att jag inte är ensam :D that's soooo me... hade kunnat äta 24 timmar om dygnet om det så skulle vara!
Malou Kastman

2014-01-07 @ 09:12:58
URL: http://epicevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0