det rullar på!

Idag är bra dag nr 2! Tog mig en riktigt lång sovmorgon imorse, så jag kände mig faktiskt ordentligt utvilad när jag gick upp! Käkade frukost och åkte upp till stallet sen runt 3-tiden. Red ännu ett bra pass på Eddie, bättre än igår faktiskt! Han var så mjuk och fin och lyssnade kanon i övergångarna och tempoväxlingarna, red även över lite bommar och det gjorde han bra. Känns så otroligt skönt att det går på rätt håll nu igen! Nu ska jag käka middag och sen sätta mig och putsa min sadel och slinga mitt hår.
 
Imorgon är det jobb på fm som gäller, därefter åker jag direkt till tandläkaren för att spänna tandställningen och prata lite om hur vi ska göra med underkäken. Därefter lite shopping och sen stallet! Får se lite om det händer något mer spännande eller om that's it ;) Vi hörs iallafall!
 
Bildminnen, Kvarnstena i somras! Flex och jag öven en sjuuuukt maffig oxer! (hehe)

Kommentarer
Postat av: lisa

Hahaha, man vill ju inte erkänna att man är tjockare än vad klädesplagget tillåter.
Jag ska bara gå på lördagen :)

2014-01-22 @ 22:05:19
URL: http://lisacandemyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0