bara döda fiskar följer strömmen

Men ja, jag är trött som ett as och mätt så jag håller på att explodera, det är nästan död va? Äh skitsamma jag skriver ner listan som varit standard på alla bloggar vid årsskiftet iallafall, bara för att jag är lat och inte orkar hitta på något vettigare att skriva om..

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Varit på utlandsresa med enbart kompisar, varit på cypern och i norge, tävlat storhäst, ätit lever, gått på bal, tagit studenten och åkt skidor! det är nog det jag kan komma på iallafall, haha!

Hur har ditt 2013 varit?
Det har varit både bra och dåligt faktiskt, mycket roliga saker har inträffat men har även haft väldigt mycket otur på hästfronten när det gäller Eddie..

Blev du kär i år?
Ja det blev jag!

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?
7 Juni - första gången jag träffade Phillip, 14 Juni - dagen jag tog studenten och 11 December - dagen jag och Phillip blev officially tillsammans ;) haha!

Vad är din största framgång 2013?
Att ha skolan avklarad tror jag.

Bästa köpet?
Min Equipe sadel ♥

Vad spenderade du mest pengar på?
Resor och horse-stuff!

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mina underbara vänner, min familj, Phillip & världens goaste häst ♥

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?
Here's to never growing up - Avril Lavigne, Det kommer aldrig vara över för mig - Håkan Hellström, Wake me up & Hey brother - Avicii, Blurred lines - Robin Thicke, Wrecking ball - Miley Cyrus, Talk dirty - Jason Derulo, The monster - Eminiem & Rihanna, Royals - Lorde, Holy grail - Jay-Z & Justin Timberlake och såklart hela 1D's nya album ;) ja, jag har lite "gott-och-blandat" musiksmak, haha!

Vem har du umgåtts med mest?
Mamma!

Har du haft ett förhållande under 2013?
Ja, och är fortfarande i det.

Vart reste du under 2013?
Danmark, Cypern, Spanien och Norge!

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014?
Att Eddie ska vara fullt frisk och ridbar så vi kan börja komma ut och tävla!

Vad gjorde du på din födelsedag?
Jag var på Göteborg Horse Show med Gisela!

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Att Eddie inte vore en sån otursfågel och skadade sig hela tiden.

Vem saknade du?
Spirit, går inte en dag utan att jag saknar den knäppa underbara ponnyn ♥

De bästa nya människorna du träffade?
De enda jag kan komma på såhär på rak arm är nog piloterna ute i Ljungbyhed

Vad vill du säga till dig själv inför 2014?
TA TAG I DITT LIV KASTMAN! Bestäm dig vad du vill göra, hitta ett jobb eller börja plugga, jobba röven av dig på hästfronten för att hela tiden bli bättre och NJUT av livet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0