AHRBWD

Har någon någonsin gett personen som uppfann ridhuset en medalj eller något? För det är han/hon/hen (whatever) SÅHÄR jävla värd, åh jag är evigt tacksam för att ha ridhus på gården! Speciellt med tanke på hur vädret har varit idag, regnet har öst ner nonstop och det har blåst ganska rejält också, fick hålla mig på ena halvan av ridhuset då stora porten på gaveln blåst upp och var allmänt aggresiv och stod och slog. Trots det så skötte sig min prins helt exemplariskt! Klart han var lite spänd och nervös men lyssnade hela tiden på vad jag hade att säga och gjorde det utan protester, han kirrade även några galoppombyten idag vilket är det vi har haft lite problem med, duktiga hästen ♥ såna här dagar är så bra, såna behöver vi!
 
Läste förresten också att de på vissa ställen i USA har runt -40°c och att Niagarafallen har frusit till is, wat dafuq säger jag, vart är världen påväg?! Jag är iallafall påväg till köket för att se om där finns några godsaker, om inte ska jag gråta en liten skvätt och sen plocka något från min egen godisgömma istället, bäst att kolla köket först, det är ju synd att slösa på sitt eget..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0