15/1 2014

Tänkte passa på att kika in här och skriva lite innan adrenalinet (kan man säga så?) från träningen har lagt sig och jag intar zombie-mode. Jobbet idag rullade på bra och jag han ta mig till träningen utan att dö av stress, applåder tack! Eddie får en liten guldstjärna idag för han var så duktig, min prins! Senast han gick en hoppträning var i februari förra året och då gick det skit för han var så stressad och spänd, självklart var han det idag också men gick över mer åt det taggade hållet istället för "jag-har-glömt-hur-man-hoppar"-hållet! Ann tyckte att han såg väldigt trevlig ut och kommentarade flera gånger vilken underbar galopp han har, och jag kan inget annat än att hålla med ;) världens största mys-galopp ♥
 
Imorgon väntar jobb, hämta ut paket och stallfix. Bra dag! Vi hööööörs
 
Pigg och glad häst, tror han tyckte detta var superkul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0