mysmorgon!

Sitter i skrivande stund invirad i en filt inne i boden och har precis fått i mig lite frukost! Var uppe imorse och fodrade och släppte ut hästarna runt 8-tiden och gick sen skyttetrafik ut i hagar och därefter fixade jag och de två andra tjejerna som har hand om Alex hästar färdigt stallen, det är rätt gött att få det gjort på morgonen så kan man ta det lite lugnt sen! Jag och Annika har bestämt oss för att göra oss redo med första hästen vid kl 14, därefter får det rulla på och så ser vi hur många det blir under eftermiddagens gång! Nu tänkte jag titta ikapp de två avsnitten Vampire Diaries som jag har sparat på då jag inte haft tid att se dem innan, blir bra uppladdning!
 
En väldigt trött Scandium efter gårdagens kvällspass!

Kommentarer
Postat av: Caroline Bågfeldt

Sv: Känns ändå bäst så, att försöka hitta något annat istället för att gå och gräva ner sig. Hade helt enkelt inte pallat att inte rida på så länge.. :(

Svar: Precis! det var precis så jag kände med hoppningen och det var därför jag började rida Astrid :) nu är det ju inte riktigt samma sak, eller jo, fast inte lika extremt som i ditt fall.. :/
Malou Kastman

2014-02-19 @ 21:51:27
URL: http://carolinebagfeldt.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0