med en bra start på dagen.

Efter att majoriteten av min frukost har hamnat på golvet denna morgon gav jag upp mackorna och sitter istället i skrivande stund och surar och äter choklad, choklad är bra, jag känner redan att jag blir alldeles varm och glad i kroppen och blir sakta på bättre humör! skämt å sido, men det är jävligt gott iallafall. Stallarna är as usual fixade på morgonkvisten och hästarna har fått frulle (som också "tappades" på golvet, men det var meningen juuu..).
 
Tänkte strax ge mig ut med kameran till ridhuset och se om där är någon söt liten ponny som vill leka fotomodell, Alex och Co. kom hem igårkväll så nu är allt nästan som vanligt på gården igen! Förutom att jag är kvar då ju såklart ;) Alex erbjöd sig även att leka förste-klickare på kameran idag så ni kanske även kan få lite ridbilder ikväll! Kul va? :) Nu är det back to work som gäller, vi hörs!
 
Såg ni btw vem som var med på ponnysanning häromdagen? Min gamla ponny Spirit! Tror tillochmed när man kollade kommentarerna att läsarna tyckte att hon var den bästa ekorren ;) hahah! usch vad jag saknar henne ♥
& sen är ju texten fel, Matilda har ju faktiskt en blogg! Ni kan läsa den HÄR :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0