Hello monday!

Godmorgon på er! Skra strax ge mig upp till stallet och ta en skrittrunda på hästarna. Har Josse med som sällskap så båda får komma ut en lite längre runda tillsammans och bara sträcka på benen utan krav, blir nog skönt för dem att bara ta det riktigt lugnt idag! I eftermiddag ska jag jobba och sen vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på resten av tiden, vi får väl helt enkelt se! Kanske ska passa på att bara ta det lite lugnt och koppla av, inte ofta man har en helt hästfri kväll inte!
 
Så charmig bild från igår! Eddie ser miniliten ut då han står mycket längre bak och
Astrid är alldeles sne i mulen för hon står och fibblar med den, haha! Fina hästarna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0