ett virrvarr av långa ben

Rubriken är på ett ungefär så jag vill beskriva kvällens hoppträning med Eddie, haha! Han var lite överallt och ingenstans ikväll kände jag, var allmänt stirrig och kroniskt rädd för bajstunnorna/uppsittningstunnan.. I helhet var han alltså en riktig pain in the ass! Tur för honom att sjävla hoppningen ändå gick helt okej, för allt därimellan var bara kattbajs! Han var inte tittig överhuvudtaget trots lite läbbiga grejer under hinderna, känns som att han börjar komma ifrån det lite nu vilket är superskönt.
 
Aja, imorgon får han gå lite lugnt bara då han blev väldigt svettig idag eftersom han envisades om att ha en arg bikupa innanför pannbenet, men det är sånt som händer! Hästarna har ju också sina dagar, precis som vi. Lördag ska vi genrepa dressyrprogram och söndag ska vi försöka ta oss runt en LB:2 på klubbens pay and ride, hoppas han inte är lika stirr då ;)
 
Detta är på ett ungefär det dressyrprogrammet jag och Spottis red de få gånger vi entrade dressyrbanan! Vi får se om Eddie också har pluggat in detta programmet eller om vi är eniga om LB:2'an, hahah!

Kommentarer
Postat av: lisa

Det kan jag förstå! ;D Kan du inte dela med dig lite av din ickeexisterande höjdrädsla till mig också? (A)

Det tycker jag låter bra! #tutaochkör

Tack :D ♥

Svar:
Malou Kastman

2014-02-13 @ 20:56:45
URL: http://lisacandemyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0