21/2 2014

Sitter just nu nyduschad och fräsch, får passa på att njuta lite innan jag hoppar i mina svettiga ridkläder igen ;) Försökte ge mig på att duscha i boden häromkvällen men det fanns varmvatten i ungefär en halv minut så jag gav upp ganska fort kan jag lova, fy sören vad kallt! Ska alldeles strax ge mig tillbaka till Kvarnstena och sätta igång och rida lite hästar :)
 
Eddie var för övrigt superfin på kliniken idag! både humörmässigt och friskmässigt ;) Han var väldigt lugn och harmonisk idag och var inte alls så stirr och jobbig som han brukar vara där inne, skönt! Han var inte heller halt längre, men fortfarande väldigt stel i kroppen.. Så vi ska ringa ut Katja så fort som möjligt och sen sätta igång honom lugnt! Är så glad att det gått såhär fort och att han snart är på gång igen! Mitt fina hjärta ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0