♪ När juldagsmorgon gliiiiimmaaaaaar ♫

.... Jag vill till stallet gåååååå! Eller?
Njae, när klockan ringde kvart i 7 imorse var jag ärligt talat inte direkt så sugen på det... Mamma har jobbat inatt så vi bestämde oss för att fixa färdigt i stallet tidigt idag så vi slipper tänka på det när vi har gäster i eftermiddag! Så det är ganska bra att idag, julafton!!! (wiiie) inföll på en vardag, vardagar är jourdagar och vi hade morgonjouren vilket betyder att det är någon annans nitlott att åka upp och ta in och kvällsfodra! För det är man minsann inte sugen på i detta vädret när man gjort sig fin ;)
 
Regnet bokstavligt talat öser ner över vårt kära skåneland och jag är så trött att jag knappt orkar hålla ögonen öppna... Julfeeling deluxe? Funderar på att ta en powernap innan jag börjar fixa mig så att jag inte deckar kl 9 ikväll... Ja, det låter som en bra idé. GOD JUL på er hörrni!! Från oss alla ↓↓↓ till er alla ;)
 

Kommentarer
Postat av: josefine friberg

hur blev det med uppdateringen nu när du är i norge hehe?

2014-12-30 @ 20:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0