Goodmorning guys!

 
 
 
Klockan har passerat 13 och jag ligger fortfarande kvar i sängen, med hundens fötter i huvudet.. Han kan sova den alltså, så fort han får chansen så sover han! Men han är väl inte mastiff för inget... Det är väl som de säger, lagd mastiff ligger!
 
Men nog om min trötta hund, HEJ!
Jullåtar strömmar ur högtalarna, mina julstjärnor strålar i fönsterna och jag är SÅ taggad inför julen!!! Åh jag ÄLSKAR julen och allt därtill, alla förberedelser, all stämning ja ALLT! Therefore ska jag nu hoppa ur sängen och sätta igång med lite julstädning innan mamma vaknar och det är dags att dra oss upp till stallet, vi hörs!
 
Och vad jag längtar efter SNÖ!!
Åker till Norge över lucia och enligt rapporter från min kära pojkvän så har de massvis redan, YAAAY :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0