you are my piece of paradise.

Godmorgon säger jag! Vet ni varför? Jag vaknade nyss, snacka om att jag behövde sova ut alltså! Efter att klockan har ringt kl 05 varje morgon i veckan och jag snittat ungefär 4-5 timmars sömn per natt så var detta absolut nödvändigt. Nu ska jag hoppa i ridkläder och åka upp och fixa i stallet, hade planerat en lång mysig skritttur ut i naturen med Eddie men det ser inte ut som att vi har vädergudarna på vår sida... Så vi får väl se hur dagens motion ser ut när vi kommer fram!
 
Väl tillbaka ska jag sätta mig ner och skriva ett inlägg om gårdagens sadelprovning samt lite annat smått och gott, sen blir det nog bara mys framför datorn och någon film som gäller resten av kvällen! Har inte tittat på tv på huuuur länge som helst känns det som, jag orkar helt enkelt inte när man kommer från ett 8-9 timmars jobbpass, stallfix och ridning, det enda jag är kapabel till när jag kommer hem på kvällen är att äta och sen totaldecka i sängen för att få lite för få timmars sömn i kroppen och sen går det på repeat resten av veckan. Nu måste jag sluta pladdra och åka innan det börjar ösregna och hästarna ser ut som sjögurkor, hörs sen!
 
Hur snygg var han inte i schabraket då? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0