tröttheten ligger steget före..

Jag har noll ork för bloggen, jobbet och ridningen tar all kraft ur mig just nu när vi övergår till höstrusket.. Jag saknar min pojkvän så det skär i hjärtat och mina mat och sovvanor är helt out of control, jag sitter i skrivande stund och halvsover i soffan och väntar på att kvällsmaten ska bli klar så att jag kan få komma i säng någongång. Måste verkligen försöka styra upp detta lite för jag blir alldeles matt i kroppen med dessa tiderna :(
 
Iallafall, good news! Eddie blev friskförklarad på kliniken igår och det är bara till att köra på fullt ut! Dock får hoppningen vänta i två månader till av säkerhetsskäl, det är ju så mycket mer belastning när man hoppar och även om hans ben är helt nu så måste det fortfarande stärkas upp ordentligt innan vi lägger den sortens belastning på det som hoppningen faktiskt ger, så tillsvidare så får han vara dressyrhäst på heltid! Men på tal om hoppning så hoppade jag igenom Théa inför tävlingen på lördag som, for your notice, blir av! Det ska bli sååååå roligt :D Hon var superfin och väldigt försiktig och klok, hon är så härlig den hästen! Det känns bra inför lördag iallafall :)
 
Nu ska jag äta och sen hoppa i säng så jag orkar jobba imorgon också.. Packar med ridkläder och sticker till stallet direkt efter så jag hinner rida iallafall en häst innan min tandläkartid strax efter 16, update kommer ev. på kvällskvisten någongång, om jag orkar... Vi hörs!
 
En av de få språng som kom med på film idag, mammas filmning at its best ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0