That difference

Kopplade in min externa hårddisk som inte använts speciellt flitigt på senaste tiden då det råder totalt oorganiserat kaos på den och kom över en mapp med lite gamla bilder från den 24 april 2013, herrejesus säger jag bara hahah!
Vilken liten räka, så omusklad, spinkig och bebis som det bara går att bli! Jämför dessa två bilderna från 2013 och resten som är tagna i fredags på träningen för Annika, det är drygt 1 år och 2 månader mellan bilderna. Man får ju säga att det går åt rätt håll iallafall hahah! Min fina, vackrast i världen ur mina ögon ♥

Kommentarer
Postat av: alex - xelaaa.blogg.se

Oj, man har ju glömt hur "liten" han var innan :D Jättestor skillnad!

Svar: Eller hur hahah! Jag fick en chock när jag hittade bilderna xD
Malou Kastman

2014-08-05 @ 14:13:24
URL: http://xelaaa.blogg.se
Postat av: olli o messil

Vilken skillnad :D Unghästar är inte alltid så snygga ;)

Svar: Eller hur! nej verkligen inte ;) dock tycker jag han ser ganska proportionerlig ut ändå om vi bortser från att han är väldigt spinkig! det finns ju de som ser helt förjävliga ut xD
Malou Kastman

2014-08-05 @ 20:14:44
URL: http://otroligavandringen.blogspot.se
Postat av: olli o messil

Ja absolut det är ju inte en häst med jätte huvud och rumpa och sen är allt annat smalt :P och han var ju fortfarande väldigt fin! Men jag tittade på min också och så skyllanden också proportionerlig men smal som attan. Det är verkligen skillnad på en unghäst som inte är riden jätte mkt till en unghäst som börjar närma sig "vuxen" och med muskler :D Men det är ju det som är så roligt när man får vara med hela vägen att se hur mkt det utvecklas och ändras! Super fin har han blivit din pöjk :D

Svar: Nej precis, eller att de växer fortare i bakkärran och är två dm högre över rumpan än i manken xD Ja men visst är det, och det är SÅ roligt att följa! aw tack :D
Malou Kastman

2014-08-06 @ 11:12:50
URL: http://otroligavandringen.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0