SURPRISE!

Väntan är ÄNTLIGEN över! Det är lördag, dagarna är nedräknade till noll och ikväll ska Phillip komma!!
Men det kommer han inte göra... Han är redan här förstår ni, han kom stormandes in i huset i torsdags efter att ha smidit planer med min lillebror sedan tidigare. Ni kan ju gissa vem som satt i chock? Jag började nästan gråta så glad jag blev och fick inte fram ett endaste ord utan bara slängde mig i hans famn ♥
Herregud så cheesy och osamanhängande detta blev men jag tänkte bara att ni skulle få veta varför uppdateringen sett ut som den gjort de senaste dagarna! 
 
Phillip ligger för tillfället brevid mig och sover och jag tänkte passa på att försöka slänga in lite bilder från gårdagens dressyrträningar sålänge, HERREGUD vad fina hästarna var! Och jag har heller aldrig ridit så bra påstod Annika, kul! det kanske kan förklara varför jag var helt yr och svimfärdig när jag hoppade av... Hahah!
 
"You only got three choices in life: give up, give in, or give it all you've got"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0