supersnabbracerupdate

Godkväll på er! Dödstrött är bara förnamnet efter att ha kommit i säng ett par timmar för sent igår, gått upp tiiiidigt för att komma till jobb och behöva jobba över till kl 16:30 utan att ha någon lunch med mig, för jag skulle ju faktiskt inte alls jobba så länge.. Hej och iväg direkt från jobbet och rakt ner så långt vi bara kan komma i vårt avlånga land, närmre bestämt Ystad, för att hämta hem min nya sadel (ÄNTLIGEN!)! Tack och lov för McDonalds på vägen hem och nu 21:53 sitter jag nerbäddad i sängen och ska bara precis skriva klart detta inlägget och sen göra det ögonen och hjärnan har velat göra precis hela dagen, stängas och kopplas bort.
 
Mamma har varit snäll och fixat stalllet och hästarna idag medans jag varit iväg och imorgon ska jag inviga min nya Ordo Equester Venus dressyrsadel på Eddie :D Théa blev vaccinerad igår så hon ska ta det lugnt ett par dagar, men jag har ändå att rida! Imorgon kommer en tjej vars häst jag ska testa hoppa litegrann, det ska bli både spännande och roligt :) Det kanske kommer upp lite bilder här om ägaren tillåter, vi får se!
 
 
Harry Potter slår aldrig fel! Inte mat heller för den delen..

Kommentarer
Postat av: Evelina Blomqvist

amagaaad har du bara bra egenskaper eller? inte visste jag att du var harry potter-frälst ;D

Svar: hahah :'D men jooooo, harry potter är den bästa bok och film-serien som någonsin skapats, ever! läste ut böckerna på bara några få dagar när jag var mindre (och hade tid att läsa, hahah) och filmerna kan jag med glädje se om och om och om och om igen!
Malou Kastman

2014-08-25 @ 12:13:16
URL: http://epicevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0